Heb je bij je speltak gekeken en wil je nu lid worden van Scouting Aalst-Waalre?

Fantastisch, welkom!

Wanneer je jeugdlid wordt van Scouting Aalst-Waalre ben je ook automatisch lid van Scouting Nederland. Je wordt dus tegelijk lid van de grootste jeugdorganisatie van Nederland. Je krijgt jaarlijks een ScoutPas van Scouting Nederland en het Scouting Magazine valt elk kwartaal bij je in de brievenbus.

Heb je vragen over het inschrijfformulier? Ledenadministratie@ScoutingAalstWaalre.nl

Persoonsgegevens nieuw lid

indien van toepassing (in bezit van eigen telefoon)

Contact gegevens ouder(s) / verzorgers